Szállítás és visszaküldés

Megrendelés

 
 
A megrendelés elküldésével a megrendelő kijelenti, hogy a jogi és adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat megértette, tudomásul vette és azokat magára nézve kötelezőnek tekinti.
 
A megrendelés megtörténtéről automatikus értesítést kap e-mail-ben. A megrendelés feldolgozása 24 órán belül megtörténik és ezt követően értesítjük a megrendelőt a szállítás várható időpontjáról és a megrendeléssel felmerült fizetési kötelezettsége összegéről.

 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:

Alufelni, gumi, autómentő felépítmények, erőátviteli alkatrészek, fék-futómű alkatrészek, kipufogók, lámpák, motorolajok, ülések, toronymerevítők. 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség kerülhet felszámításra előre egyeztetett esetben!

Minden termékünk ára az éppen aktuálisan érvényben lévő áfát már tartalmazza!

 

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

Regisztráció nélküli vásárlás csak email útján lehetséges, azonban a könnyebb, gyorsabb és gördülékenyebb vásárlás érdekében kérjük regisztráljon, mindössze az email címet és szállítási adatokat kell megadnia!

 

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra (de legkésőbb 72 órán belül).

Cégünk a kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, melyben a velünk kapcsolatba lévő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon, vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-14 munkanapon (raktárkészlettől és beszállítótól függően) belül. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

Rendelés menete

 

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, és az árát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítése” gombot.

3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

4. Megrendelés

5. Szállítási/Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni./ A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

 

6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (pl: a készülék, vagy termék színét illetően). A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után!!

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

8. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

 


 
 

 

 

 

 

 

 

Fizetési feltételek
 

 
Fizetési módok:
* banki előreutalás,
* utánvétel
 
A szállítás költségét a termék ára nem tartalmazza. Az árak bruttó árak, forintban értendők.  A számlát a csomag tartalmazza.


Banki előreutalás, választása esetén a szállítás feltétele a webáruház által meghatározott, a szállítási költséget is magában foglaló teljes összegnek a megjelölt bankszámláján történő jóváírása. Ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Ennek részleteiről kérjük érdeklődjön a vevőszolgálatnál!

 

Bankszámla: 11745035-21001532 Otpbank, Jazini Bt.

 

 

 

Utánvétel esetén, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

 

Házhoz szállítás díjszabása

 

Az utánvételi díj (100.000Ft-ig 500Ft, az felett 1000 Ft) külön kerül felszámításra (Paypal fizetési mód esetén a díj 3%). Ha előreutalással kíván fizetni, vagy pedig nem csomagszállítással kéri a kiszállítást, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol szívesen tájékoztatjuk az aktuális, választott módoknak megfelelő szállítási díjakról.

(Szállítási költségek:

 

Posta Díjak 2018.05.18-tól
     
Súly Utánvét Előre Utalás
20kg-ig 2000ft 1500ft
30kg-ig 3000ft 2500ft
40kg-ig 4000ft 3500ft
50kg-ig 9500ft 9000ft
60kg-ig 11000ft 10500ft
     
Utánvét
100000ft felett +500ft  

)

 

 

 

 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit az MPL teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A szállítás időpontját telefonon vagy e-mailben jelezzük. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Az át nem vett csomagok 5 napig az Önhöz legközelebbi postafiókban is átvehetők, erről a cég értesítést hagy! Amennyiben a cím helytelen, ez esetben a csomag azonnal visszakerül hozzánk. A helytelen címzés miatti szállítási költséget a megrendelőre terheljük, amennyiben az a megrendelő által lett helytelenül megadva!

 

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


 

  

 

 

 

 

A csomag kézbesítése

 
 
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a csomag kézbesítésekor a csomagolásra vagy tartalma sérülésére vonatkozó jeleket tapasztal, azt a futár előtt szíveskedjen kibontani és átvizsgálni. A termékben észlelt sérülés esetén kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és azt ne vegye át, az átvétel megtagadását e-mail-ben haladéktalanul jelezze. Jegyzőkönyv nélkül utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Garancia

Termékekre gyártótól függően 6, 12 illetve 24 hónap garanciát vállalunk. A gyári hibás vagy a szállítás során sérült termékeket kicseréljük, azonban egyéb esetekben a termék cseréjére nincs mód. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. Amennyiben a termékhez nincs garancialevél külön, akkor a számla alapján történik a garanciális ügykezelés. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 5125 Pusztamonostor, Petőfi u. 22. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A megrendelő panasszal élhet a Jász- Nagykun- Szolnok megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnél, cím: 5000 Szolnok, Ady Endre u. 35-37., levélcím: 5001 Szolnok, Pf. 218., telefonszám: (56) 513-336

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

 

 

Vonatkozó jogszabály: 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet. a terjedelemre való tekintettel a törvény hatályos állapotát nem jelenítjük meg, elérhető a http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor címen.

 

Visszaküldés

 

 

Köszönjük, hogy webáruházunk termékeit választottad! Reméljük, hogy annyi örömöt lel majd benne gyermeked, mint amekkora lelkesedéssel küldtük Neked a terméket!

 

Ha esetleg valami oknál fogva, mégsem nyerte volna el tetszésedet, kérjük a weboldalunkról letölthető, kitöltött elállási nyilatkozattal küld vissza!

http://fp-tuning.hu/download/elallasi_nyilatkozat.pdf

 

Az áru kézhez vételétől számított 14 napon belül a megrendelőt elállási jog illeti meg, amelyet írásban, postai úton, ajánlottan feladott vagy elektronikus levélben gyakorolhat.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.

5125 Pusztamonostor, Petőfi u. 22.

 Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, (azt a vállalkozás a termék árával együtt visszautalja) a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az RAMIZ.hu a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

 

 

 

 

Folytatás
Az Ön kosara üres
Rajongók
fp_tuning